Traditional Music Workshop with Christos Tsiamoules/
Εργαστήριο Παραδοσιακής μουσικής με το Χρήστο Τσιαμούλη
Εργαστήριο Παραδοσιακής μουσικής με το Χρήστο Τσιαμούλη
Έναρξη: Παρασκευή, 14 Ιουλίου από 17:00 έως 20:00
Τοποθεσία: Λουτρά, ΧΩΡΟΣ 1 : (διάρκεια 3 ώρες - 10 θέσεις - 6 ημέρες)
Eίναι ένα σεμινάριο θεωρίας και πράξης της παραδοσιακής μουσικής που απευθύνεται σε όλους τους επαγγελματίες ή ερασιτέχνες μουσικούς, τραγουδιστές και χειριστές των μουσικών οργάνων.
Προυποθέτει βασική ανάγνωση παρτιτούρας.
Στη διάρκεια των συναντήσεων θα αναπτυχθεί η τροπικότητα της παλαιάς μουσικής, το σύστημα της οκτωηχίας, στο οποίο αναπτύσσεται η βυζαντινής και η λαική μουσική, καθώς και η ρυθμολoγία των λαικών χορών.
Η βασική ιδέα είναι να στηθεί μια ορχήστρα με ασυγκέραστα ή συγκερασμένα όργανα, όπου μαζί με τη συμμετοχή των τραγουδιστών θα αναπτύξουν ένα ρεπερτόριο που θα αναλυθεί θεωρητικά και θα εφαρμοστεί πρακτικά.
Στη θεωρία θα επιχειρηθεί η σύγκριση των ήχων και των ανατολικών μακάμ, με αναφορά στα διαστήματα και τη μελωδική πορεία που ακολουθείται στα μέλη και τους αυτοσχεδιασμούς, καθώς και η ρυθμική ανάλυση και η αναγωγή των ρυθμών πάνω στους αρχαίους πόδας.
Starts: Friday, 14 July 17:00 - 20:00
Location: Nisyros Municipal Baths, Space 1 : (duration 3 hours - 4min 10 max participants - 6 days)
It is a seminar on theory and practice of traditional music aimed at all professional or amateur musicians, singers and operators of musical instruments.
Βasic sheet music reading is required.
During our sessions, the modality of ancient music, the octave system, in which Byzantine and folk music is developed, as well as the rhythm of folk dances, will bestudied and analysed.
The basic idea is to set up an orchestra with well tempered and non well tempered instruments, where together with the participation of the singers they will develop a repertoire that will be analyzed theoretically and applied practically.
In the theory, the comparison of the byzantine "ichos" and the eastern makams will be attempted, with reference to the intervals and the melodic course followed in the members and the improvisations, as well as the rhythmic analysis and the reduction of the rhythms according to the theory of the ancient "ποδας(Podaes)".